חדשות להטבפא"קחדשות להטבפא"ק בארץלא פחות חדשותלהטבפא"ק

טרור הפרטיות ממשיך להתגלגל: בלאק שדואו מציעים למכירה פרטי אשראי

ההאקרים המקושרים לאירן, בלאק שאדו, חזרו לטלגרם וכעת מציעים למכירה את פרטי כרטיסי האשראי של כ-10000 ישראלים מן האתרים אליהם פרצו לאחרונה.

קבוצת ההאקרים האירנים ממשיכה בגל טרור הסייבר, וכעת חושפת את פרטיהם של 10000 מחזקי כרטיס אשראי ישראלים. את הרשומה בלאק שדואו מציעים למכירה בשני עותקים אחרונים בלבד כך נטען, בעלות של 2500 דולר במטבעות קריפטו.

בשעה 16:43 אמש (שלישי), חזרו קבוצת ההאקרים "בלאק שדואו" לאפליקציית טלגרם לאחר שחשבונם נחסם, עם חשבון גיבוי חדש, אשר נפתח לפני יומיים (31.10.2021). "זהו חשבון הגיבוי של הערוץ הרישמי שלנו" פרסמו, "הקבוצה הישנה שלנו נחסמה" רשמו ההאקרים.

בשעה 17:42, פרסמו תמונה המכילה חלק קטן מקובץ פרטיהם של משתמשי אפליקציית ההכרויות של הקהילה הגאה, "אטרף", בתמונה נחשפו: כתובות אי פי, שמות משתמש, גובה, גיל, משקל, כתובת האימייל הפרטית של המשתמשים והסיסמאות שלהם לאתר.

חלק מן הרשומה של משתמשי אטרף אשר פורסמה על ידי בלאק שדואו | צילום: צילום מסך מתוך קבוצת הטלגרם של ההאקרים
חלק מן הרשומה של משתמשי אטרף אשר פורסמה על ידי בלאק שדואו | צילום: צילום מסך מתוך קבוצת הטלגרם של ההאקרים, התמונה עברה טישטוש למניעת דליפת פרטים נוספים.

תחת התמונה נרשמה הכותרת: "לאלו אשר חושבים שאיננו המקוריים".

בשעה 21:14 עלה סקר אנונימי לערוץ של ההאקרים, עם השאלה: "האם אתם מוכנים?", כאשר אופציות הבחירה המובנות הן כן או לא. 73% מתוך 337 משתתפי הסקר השיבו כן.

פרסומת

בשעה 22:32 לאחר הסקר המקדים, הודיעו ההאקרים כי ברשותם מאגר מידע של כרטיסי אשראי אשר בעליהם ישראלים.

ההכרזה של ההאקרים על פרטי האשראי אשר גנבו במסגרת הפריצות לאתרים ישראלים | צילום: צילום מסך מקבוצת הטלגרם של בלאק שדואו
ההכרזה של ההאקרים על פרטי האשראי אשר גנבו במסגרת הפריצות לאתרים ישראלים | צילום: צילום מסך מקבוצת הטלגרם של בלאק שדואו

"הלו, חזרנו, זה היה מהיר? יש לנו שאלה, כמה אתם אוהבים כרטיסי אשראי?" שאלו בלאק שאדו. "הנה 10000 מספרים של כרטיסי אשראי בתוקף בבעלות של ישראלים, אשר אספנו מן האתרים אליהם פרצנו עד כה (חלקם חדשים ועדיין לא הודענו לאף אחד על כך!)" פרסמו בקבוצה.

קטע מרשומת כרטיסי האשראי של ישראלים אשר נגנבו לאחר פריצות לאתרים ישראלים, ופורסמה על ידי בלאק שדואו | צילום: צילום מסך מתוך קבוצת הטלגרם של ההאקרים, התמונה עברה טישטוש למניעת דליפת פרטים נוספים.
קטע מרשומת כרטיסי האשראי של ישראלים אשר נגנבו לאחר פריצות לאתרים ישראלים, ופורסמה על ידי בלאק שדואו | צילום: צילום מסך מתוך קבוצת הטלגרם של ההאקרים, התמונה עברה טישטוש למניעת דליפת פרטים נוספים.

מה מכילים קבצי האשראי אשר בידי ההאקרים?

  • שם בעל הכרטיס
  • מספר הכרטיס
  • תאריך תפוגת הכרטיס
  • מספר הביטחון (CVV)
  • מספר תעודת הזהות האמיתי של בעל הכרטיס

"2 עותקים בלבד!" רשמו ההאקרים וציינו כי הם דורשים בעבור המידע 2500 דולר במטבעות קריפטו.

במסמך שפרסמו אכן נראים פרטי הזהות ושמותיהם הפרטיים של בעלי הכרטיסים, ובנוסף מופיעים בטשטוש מספרי הכרטיס והשם המוטבע על גבי הכרטיס. בסוף הרשומה מופיעים מספרי ה-CVV של כל כרטיס.

האולטימטום פקע

כל זאת מגיע לאחר שפקע האולטימטום של 48 השעות אשר הציבו ההאקרים המקושרים לאירן לפני יומיים. בשעות הצהריים נגמר הזמן אשר נקבע לתשלום הכופר בסך מיליון דולר, על המידע אשר נגנב על ידיהם לאחר שפרצו לאתר "אטרף".

פרסומת
צילום: צילום מסך מאפליקציית אטרף
אפליקציית אטרף נתקעת במסך הכניסה ואינה עולה, לאחר שנפרצה | צילום: צילום מסך מאפליקציית אטרף

מיד עם פקיעת הזמן פרסמו קובץ בקבוצה המקורית לפני שנחסמה ובו פרטיהם של למעלה ממיליון כרטיסי משתמשים מן האתר אטרף. הסיבה למספר הגבוה היא מכיוון שמדובר במידע מכל השנים אשר היה מצוי באתר, ולכן לחלק מן המשתמשים היו כרטיסים אשר סגרו ופתחו עם שם חדש או כרטיסים כפולים.

הוספת תגובה

Back to top button